Péntek

2009.09.21. 20:53

halló. kicsit részeg vagyok,alig tudok írni,minden második karaktert ki kell törölnöm.A péntekről szeretnék beszélni.Ami elég zavaros volt.

Kezdtünk azzal,hogy fél 6ra lennt voltunk a parton,kezdvén a pálinkával,utána jött az 5 sör,amiből egyet se tudtunk felajánlani az arra járó jó kis sunáknak,mert egyikünknek se volt mersze(bálint,milán meg én),aztán mikor ezzel végeztünk,elhatároztunk magunkat,hogy menjünk a tescoba,mert ott kajálhatunk,aztán a parkolóba lehet inni,amíg megjön a busz.

Útközben betértünk a dréherhbe,ahol feltankoltunk kábé,8 sörrel,amíg milánék a boltba voltak,addig megismerkedtem pár taggal,akik a silveradoval ismerkedtek.Szóval én óvva intettem őket,hogy ne,de ők azért szívták,és elismerték,hogy igazam van(hú de szarul vagyok).

Szóval aztán eljutottunk a tescoig,közbe megittunk a söreinket(milánka csak a szőke ciklont volt hajlandó meginni),és ott beültünk egy pizzára.Ami addig fajult,hogy ettem a pizzát,fele lógott ki a számból,röhögtem,és a röhögéstől eltorzult arccal épp a szemben ölő csajra néztem,aki rámnézett,látta,hogy majdnem megfulladok a nevetéstől,és ő is vidámságra fakadt,amit nem csodálok.

Aztán megláttuk bálint anyját a tescoban,lezsíroztuk vele,hogy velük megyünk haza,aztán vettünk 9 sört,és kimentünk a parkolóba,ahol kiderült,hogy a don pepe által ajándékozott édesség ráfolyt a pulcsimra,szóval annyi neki. Ott piáltunk,meg marhultunk,bálintot beültettük a bevásárlókocsiba(fénykép van!),elvoltunk.

Hazajutottunk fél 9-re(azért lehet gondolni,hogy elég sűrű volt a program,ha ennyit ittunk,meg ennyi történt ennyi idő alatt),és ott elvonszoltuk magunkat a sérköz bárig,aholis ittunk,ill. a milán azt gondolta magáról,hogy nőzik,amit nagyon komoly szándék vezérelt,tekintva,hogy egy 100 kilón felüli csajt fűzött.Igaz,ez csak később derült ki,mi kinnt ültünk a virágbolt előtt,és osztottuk az észt kicscsávóknak,mint akik nagyon értenek az élethez.

Aztán lévén unatkoztunk,bementünk a bárba,ott is ittunk(eddigre azt se tudtam már jóformán,hogy hol vagyok),és a nőket néztük,meg ittunk,és unatkoztunk.Aztán bálintra rábíztam a táskám,hogy vigyázzon rá,és felkerestem milánt,hogy ugyan,mi a faszt keresünk mi itt.

A végére oda jutottam,hogy egy csajjal dumáltam az életről komolyságáról,meg minden szarságról(nem voltam magamnál,úgy szédültem,mint állat,csontrészeg voltam,komoly,mint a vakbélgyulladás).Közben leejtettem a telefonom,a kijelzője elszállt.

+bálint hazahúzott,elvitte a táskám(,mi sem ésszerűbb,mint hogy elviszi a rábízott táskám,ahelyett,hogy odaadná),ami nem is lett volna baj,ha nincs benne a lakáskulcsom.Felhívtam(komás hang válaszol),hogy ugyan,legyen olyan kedves,rakja ki a táskámat az ajtó elé,majd bemászok érte a kapun.Nem tudom mit válaszolt,na mindegy.

Ekkorra eljutottam arra a pontra,hogy a csajt(Ildikó,jó seggel) leadtam valakiknél,kényszerből odamentem a rokonomhoz,aki a legjobb csaj volt az egész szájbabaszott "buliban",hogy szeva hogyvan milyen a buli.Mellette ugyan volt egy jó csaj,de olyan reménytelen voltam akkorra már,hogy hihetlen,szóval kételkedtem magamban,hogy el tudnék motyogni neki két értelmes mondatot.Itt jutottam el oda,hogy (bocsi,bocsi át a jónépen) kérjek milántól egy cigit,és húzzak a picsába ebből a gennyes szar bárból.Meglepetésre,csak másodszorra sikerült meggyújtani,ergo kétszer mehettem át a tömegen.

Hazaballagtam cigivel meg sörrel a kezemben(a fél 9es érkezés óta ez volt a 4ik 5ik),ittam szívtam,és kurvára szédültem...Azt se tudtam hogy hol sétálok,teljesen szét voltam esve,nagyon részeg lehettem.

fél 1-re értem haza,szóval eléggé rövid volt az este,és mégis,annyi minden történt,hogy nagyon zavaros volt.Durva volt a péntek.

Annyit még hozzátennék,hogy fáj,hogy Janet le kell hogy mondja a keddet,vagy lemondta,nekem mindegy,de fáj,hogy ez van...(független,hogy olvasod-e,vagy nem...)

Szeretlek titeket,részeg vagyok bim-bam.

https://www.youtube.com/watch?v=zrapKz13XRI

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr491397970

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása