Hétvége

2009.11.29. 18:54

Üdv!

Azt hiszem ez volt az egyik legtartalmasabb hétvégém.

Kezdődött a csütörtök estével,ami janossal elemmel meg buncogóval(továbbiakban bence) való borozgatás,sztorizgatás volt.Megvitattuk a hülyébbnél hülyébb sorozatokat. Bence itt adta fel a harcot,felment alukálni. Maradtunk 3an,elem egyből le is nyomott egy dotát,mert bazeg azt nem lehet ám kihagyni. Aztán ennek vége volt, elkezdtünk jancsikámmal filmeket nézni,meg brutális részleteket a rambo IV című állatságból. Elemnek ekkor már koppant a feje az asztalon,közbe elfogyott már 3 liter finom szekszárdi vörös. Nézzük a south parkot,és arra leszünk figyelmesek,hogy elem elkezd vergődni,de így ráborulva az asztalra. Felkapta a fejét és elkezdett németül beszélni velünk. ment ez így fél percig,aztán köpött elem barátunk egy földig érőt.olyan pirosat.2 kor feküdtünk le,de fél 2kor még elem után takarítottam,pedig én se voltam a topon éppenséggel.

Másnap keltünk 7kor. Hát elemet kiimádkozni az ágyból azért nem volt túl egyszerű. Összeszedtük magunkat, aztán ledöfködtünk a disznót:D ,hazahoztuk,nekiálltunk a dolognak,bedobtuk a fürödvízbe szegénykémet,ahol igen jól érezte magát,habár elég szótlan volt.buff egy pálinka.perzselés. buff még egy pálinka. ez így ment szépen egész reggel,pálinka pálinka.aztán szétkaptuk a malackát,ment a fröccs meg a pálinka meg a forraltbor. egész nap végig.azthiszem 5 órára már beugrott a spájzba a disznó. Este kaja,megittunk fejenként egy vödör fröccsöt meg azért étvágycsinálónak pálinkát. szóval had ne részletezzem.Este kimentünk a faluba,elhívtuk a bálintot,közben megtanultam bokorban úszni:D,betértünk a karibikbe,kikértünk unicumot,mert az olcsóbb volt:). aztán belenyaltunk,de úgy éreztük hogy ez így most nem kell nekünk.maradt egy egész,meg kettő fél unicum,éppen azon töprengtünk,hogy mit csináljunk a piával,amikor felhívott milán,hogy jönnek ő meg még egy srác.Na mondom neki gyertek gyertek unicummal,ja nem jégerrel várunk titeket.Akkor öntsük össze a dolgokat,és a kettő unicumot kiraktuk az asztal szélére.Megjöttek,két csanádi faszalegény,úgy bedobták a piát,hogy nem pislogtak egyet sem. hát majdnem búvár lett a két unicumból. mondom milánkának ízlett a jéger,aszongya 'ne szólj hozzám,rosszul vagyok' :D.

én viszont kezdtem belejönni,küldtem be a sört,röhögcséltünk poénkodtunk az icán,akit elraboltam az ufók,és beültették a fejébe a csipszet:D:D

Közbe bence elaludt az asztalnál,szóval mondom hazaviszem,kulcsot nem bízom rá. piát otthagytam. nem mentem el 50 métert,hívnak hogy bálint inkább hazamenne,meg milánék elhúznak sükösdre. á mondom piát legalább hozzad már ki,kár érte.Szóval ez így ennyi volt,sok punnyadt kolléga beadta a kulcsot,pedig én kezdtem volna belejönni.

Másnap vadászni voltunk,amit 11 környékén elvert az eső.(bazeg most hullott a nyakamba a kenyér :D ). Este vadászvacsora,ahol újra elkezdtük az alkoholfogyaztást.sült csülök volt a kaja,rég ettem ilyen jót. Aztán dumáltunk megjött még az endre,akivel 4en maradtunk,mindenki más lelépett. Eljutottunk arra a szintre,hogy kicsit részegek voltunk,és elkezdték a sztorizgatást meg poénkodást,de levegőt alig kaptam a röhögéstől. 10 körül átszállingóztunk a sárközbe,nahát az ottani állapotot már elég nehéz lenne leírni,sanyi bával találkoztunk,ő is letermelt már egy négyzetméter unicumos poharat,állítólag 17 nél járt,amikor megérkeztünk :D .Jó éreztük magunkat azthiszem,elmerengtünk az emlékeken. (ú jutubra még fel kell töltenem a duna túra videóját)

valami 2 óra környékén vergődtünk haza,délig aludtunk. Asszem dióhéjban ennyi volt. Lehet hogy pár dologra nem emlékszem,de ezt a 3 napot megélni kellett nem leírni:D

Találkozunk.


https://www.youtube.com/watch?v=-8VhmcrrTW8

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr391561411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mus6 2009.12.06. 17:45:13

"kikértünk unicumot,mert az olcsóbb volt:)" ez súlyosabb mint a vérfertőzés.
süti beállítások módosítása