Ballagás

2010.05.01. 21:38

 Május 1,a nap,mikor a munkanélküliek is olyan emberek,mint mindenki más,és ők is beszállnak a közös ünneplésbe,és örömködésbe. Boldog pillanatok az egész családnak,csak vidd el a gyermeked is.

Nem mellesleg rohadtam volna pesten,ha nem szólít a kötelesség,azaz megnézni hogyan ballag a Milán.Nagy pillanat,egyszer van az életünkbe,ami mellesleg nem igaz,mert ez a 3. ballagás amin voltam.

Én naiv odaálltam,hogy majd hallgatom a műsort,és faján rálátok milán könnyekben lábadozó szemére.Nem így lett,a műsorból semmi sem hallatszott,úgyhogy kb. 100 méterrel odább ültem le egy padra,a műsornak háttal.Üldögéltem magányosan,közben gondolkoztam,hogy hogyan is van ez az egész élet,de nem jöttem rá semmire,a napsütés elfeledtette minden gondolatom,csak ültem,élveztem,hogy meleg van.Fújt a szél,és elmerültem a gondolataimban,szépen ágaztak szertefelé.

Vége lett a műsornak,kezébe nyomtam a virágot,mert állítÓlag csapolt sör is lesz azon a kaján,és addigra már nagyon meleg volt.

Leruccantunk a szigetbe,szokásos önkormányzati víztelephez,nagyon jó kis hely,zöld minden,van egy stég,oda jártunk le sört inni,mert átkiáltozni a szemben napozó csajokhoz.

A sztárvendég szintiboy helyett Dalma volt,aki nem tudtam,hogy milánkának rokona,de jól elbeszélgettünk a témáról,amit utálok,és ez az iskola.

Ápropó beszélgetés: tegnap előtt felhívott a viktor,és kábé fél órát dumáltunk,hogy miről az titok,de úgy érzem,mérföldkő volt ez a dumálás,nem az a "na mivan te majom,mi a helyzet a fasz apáddal,meg az elcseszett tanulmányaiddal?" típusú társalgás. Beszéltünk a blogról is,mondta,hogy már valamikr írni fog,de most épp állandósult alkotói válságban tengődünk,viktor azért,mert állandóan részeg,én pedig mert 3 hét van hátra suliból,és mindig időhiányom van,ezért nem bulizok.Korábban írtam már semmittevős posztot,de nem kaptam visszajelzést,hogy ez jó lenne.Ja igen viktor,Dalma mondta,hogy olvassa a blogot,tehát +1 olvasónk van,ergo ha valami reklámot kiteszünk ide,akkor azért milliókat kérhetünk)

Zárójel vége,hol is jártam,szóval a végére leküzdöttünk pár pálinkát,pár sört,szóval állandó vigyor kiült volna arcomra,ha a suli miatt nem állandóan ráncolnám a homlokom :D Szép lehettem,mindegy,azért jól éreztem magam. Na de szóval,mikorra eddig elértünk,Milán megjegyezte,hogy menjünk már ki a majálist megnézni. Hiba volt egyébként hallgatni rá. Légpuskás bódéval kezdtük,lőttek ők kettőt,nem találtak el semmit,aztán lelőttem nekik elsőre,szép és hasznos bugyival lettünk gazdagabbak.

Aztán jött az őrület,hogy üljünk fel mindenre,ami képes kihozni a hányingert az emberből.Kezdtük azzal,ami így ferdén áll,körbe forog,és billeg. Hát nem olyan jó,mint ahogy kinéz,csak annyit tudok róla mondani. Két bélás 7. gólya csaj ült mögöttünk,azokkal vidámkodtunk,dehát ezeknek ez a lényege,a női sikoly. Én bírtam azért.

Lánchinta picit unalmas volt ezek után már,hiába pörgettük,meg lökdöstük egymást a milánnal,mint az eszeveszett,kezelő tag ránk is szólt,hogy elég lesz már :D

Aztán megszomjaztunk ugye,még szépen visszamentünk iszogattunk,de úgy eltelt a maradék idő,és most itt ülve a szobámban úgy érzem,hogy megszállt az ihlet,és ezért írtam ide.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr401967369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*DalmuS* 2010.05.04. 19:51:37

Hahaa mondtam hogy olvasom, és kivételesen kommentelek is egyet, hátha lesznek követőim:)
Bocs a sulis téma miatt, nem tudtam h utálod:D

bájbáj

anyád süket? 2010.05.05. 00:23:24

@*DalmuS*: pedig mondtam,hogy utálom :D Örülök,hogy kommenteltél,a visszajelzés mindig jól esik.
süti beállítások módosítása