Tegnap úgy döntöttem,hogy nem mehet tovább ez a téblábolás,olyan hangulatom volt,hogy tele a tököm,de mégsem történik semmi,unatkozom.Milán már mondta délután,hogy este menjek a grottoba,a faludiscoba,és topogjunk egyet.Lassan összeállt bennem a terv.

Összeszámoltam a pénzemet,750 forint volt,a nagyon kis aprókat nem számoltam bele,beszóltam tesómhoz,aki bennt szenvedett egész nap a szobában,hogy jön-e,egyértelműen a tudomásomra hozta,hogy igeeen.

Az alacsony kezdőtőkére való tekintettel,amibe nővérem egy árva forinttal sem volt hajlandó beszállni,felkutattam a pincét némi 50 % feletti alkholtartalmú italért.Valami végtelenül rossz pálinka volt,sebaj ittunk belőle egy párat,találtam egy sört,felmarkoltam,és go,bele az éjszakába.

Gondoltunk benézünk a tóthhoz a kocsmába,hátha meghív minket valami potya piára,de buszmegben találtuk meg,ment be bajára,HABPARTYRA.Dumáltunk pár szót,aztán mi is elindultunk a saját végzetünk után,hogy megváltsam a világot,mert csak magamra számíthatok,ha indul az este... :)

Vettem 2 sört,azt nyalogattuk,milánka sehol,hívtunk fel pár embert,felét elértük a kettőből,szóval a nagy semmi volt a helyzet egyelőre.Nem nagyon gondolkodtam,és jól is tettem,mert így átvészeltem az átmeneti időszakot,amíg megjöttek páran,köztük Endre is,haris jellegű :D Meglepődtem,főleg mert azt hazudta,hogy most van itt először.Főleg mert megjött a 3 legjobb nővel az egész partyban.Meghívott egy sörre,kérni se kellett,aztán dumálgattak kingával,de én már szétfagytam,úgyhogy valahogy be kéne menni a buliba.

Szóval megkezdtem a 3X2-es táncparkett szétszántását a '16 tonna fekete szén' kezdetű nótára,a tököm tele van az ilyen zenékkel :),semmi bajom a DJ-vel mint emberrel,de ezek a zenék,és akkor a sok marha meg ott ordítja a szöveget,valahogy nem ez volt az én hangulatom.Mindegy,azért bemelegedtem,meg voltak azért jó zenék is.Közben leöntöttek vagy 3szor,mindenféle lőrékkel,úgyhogy lekerült a póló,amire ,úgy láttam nem voltak felkészülve a csanádi csajok,mert konkrétan szexuális felhívásnak tekintette a csajok 70-80%-a,pedig ez csak tánc,nem az én stílusom a 120 decibel melletti ismerkedés.De azért jót táncoltunk egy két lánnyal,akik nem vették olyan halálosan komolyan a dolgot... :)

Aztán hirtelen 5 óra lett,és kezdett kiürülni a helység,3-an maradtunk,én,milán meg egy csaj,akit a milán próbált befűzni,szóval hazapárologtunk,ennyi volt,megváltottuk az estét :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr762239026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babeszkusz 2010.10.01. 20:51:59

gumicsizmás party ist krieg.
és én voltam az egyetlen eredeti arc a buliban a piros marlbimmal. yeah.

Rokaleves 2010.12.03. 10:04:50

hé és befűzte a csajt?
süti beállítások módosítása