Touchpad-barát pufirizs

2011.09.23. 23:18

 Üdv mindenkinek

Úgy döntöttem,hogy írok a blogra,újabb pestreköltözésem alkalmából(igazából nem pest,és még rohadtul csak kétszer voltam pesten egész 3 heti itt tartózkodásom alatt),ami Gödöllő,de belekóstoltam,és úgy döntöttem,hogy jó lesz ez,maradhat.

Egyedül ülök az extrakoli halljában,csak a könyvek,és a magány vesz körbe.

Extrakoli: Annyiszor elmondtam már mindenkinek,hogy most nem írom le azt a szót,ami a legjobban kifejezi,és nagyon jó szó,mert olyan klassz egyetemista feelingje lesz az embernek,amikor meghallja,hogy bezzeg milyen is volt az egyetemi élet(,az sem számít,ha az emberfia csak egy 8 általánost végzett,a szó ereje elkapja,mint szecskázó a sálat).

...Egyébként is van egy mániám,hogy olyan embereknek,akik bármilyen összefüggésben vannak,nem magyarázok el,vagy nem használom ugyanazt a szóösszetételt,vagy ugyanazt a mondatszerkezetet,próbálok más szavakkal,más módon definiálni.Nem mintha bárki is beszélgetne,hogy hé spanom te vágod,hogy a józsef attila melyik szót használta az extrakolesz elmagyarázásában? Ja hogy neked is ezt a szót mondta! Jó,nem mondom,hogy nem jó szó,de hát akkor is 2 embernek ugyanazt a szót elejteni,ez olyan,mint a másolás,nyomatja magát a srác,begyakorolta biztos. Fasz tudja

 

Na szóval az extrakolesz.Idézek,de saját magamtól,promó:

"Na és most innen Gödöllőről írok,az új szállásomról,ahol rohadtul jól érzem magam,nagyon jó a társaság,fiatalok,életvidámak,minden,és annyi jó behatás ért az elmúlt pár napban,szeretnek engem !! :D " 

Kb az első hét végén írtam,és nagyon be voltam zsongva a társaságnak.És ez azóta sem változott,szeretek ezekkel az emberekkel bármit,érintkezni,szóban,vagy csak köszönni,vagy gangolni kicsit,vagy fulladozni,amíg szívják a cigijüket,vagy idegesíteni őket,amíg szenvednek valamivel,vagy bármit,good working atmosphere,magyarul: jókat kajálok itt. Már ha jónak lehet nevezni,hogy pufirizsen rágcsálom magam át a napon :D

 

Nem tudom,hogy flóra lejön-e,mert megígérte,de már ígérte máskor is,és most vagy 1 órája fürdik,vagy nem kíváncsi a buksimra :D Majd ha hirtelen eltűnök,akkor lejött.

Illetve nem tűnök el sehova,csak olyan mint egy beszélgetés ez az egész blogolás,mintha írnék valakinek,régen sokat csináltam ezt,amíg nem volt szóban kivel beszélgetni,de most van,és ez,hogy rókát idézzem: gecijó! :D

Még mindig nem mondtam két normális mondatot az extrakoleszról: Kétszintes ház,9 szobával,és 6 fürdőszobával,ami igaz,hogy csak 5,de ezen nem veszünk össze.Él itt velünk egy laci nevű arc,akinek az a mániája,hogy kifosszon,de ezért minden eszközt megragad,hogy végre rátehesse óriási mancsait a szegény kicsi kauciónkra.Úgy tudom ezt elképzelni,hogy be van zárva a kaució a szobájába egy ketrecbe,hogy retteg,és laci,amikor hazaér,morcosan lebassza a kulcsait az asztalra,és aztán órákig próbálja meggyőzni szegény kauciót,hogy "miben reménykedsz? Abban,hogy az emberek megváltoznak? Hogy ők majd megvédenek,és kiszabadulsz innét? Te is csalódni fogsz,ahogy az összes kaució előtted,elveszel az enyészetbe,feketeségbe,és feledésbe merülsz,egészen addig,amíg lassan kövérré,zsírossá nem hízlallak,hogy még több legyél,mert szeretlek téged,kaució.Addig foglak kínozni,amíg nem fogadod el a sorsod" :D és ez így megy minden este a laci-lakban.Aztán bejön hozzánk,és mosolyog,szevasztok,jóétvágyat,mészhazaahétvégén miegyéb...

Na de amúgy meg bejött az élet,szeretek itt élni,az egyetem is jó,először kicsit féltem a biosztól,de aztán rájöttem,hogy minek,érteni úgyis érteni fogom,csak be kell magolni,oszt megvan.

Flóra közben lejött,és mondta,hogy meghalt balesetben egyik barátunk Gino,aki előtte itt lakott,és én is beszélgettem vele... Para !

Milyen lehet belenézni a fegyver csövébe,az őszinteség pillanatában,amikor érzed a szádban a fémes ízt,és tudod,hogy nincs se jobbra,se balra,de főleg előre nincs,csak lefelé,ahol nincs semmi.Várod,hogy elteljen 4-5 másodperc,de igazából nem tellik el,csak 1.A csattanást,a szán hátravágódását te már nem láthatod,mert belezuhantál a semmibe,amitől úgy féltél,most belemerülsz,azzá válsz.

Írok valami vidámat,hogy ne ilyen szomorú dologgal zárjam a soraimat.

A menza egy szar :D

http://vallas.atw.hu/

 

 

 

    •  

       

       

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr993252164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rokaleves 2012.06.27. 03:34:58

Miért nem hagy új postot csinálni? Rákattintottam az admin opcióra, de nem csinál semmit.
süti beállítások módosítása