Józsefmajom

2010.05.08. 12:33

Természetesen írhatnék a címről is, de ez nem az én stílusom. Tény és való, hogy József egy majom, de szerintem ezt nem kell magyarázni, épp ezért nem is firtatom tovább.
Elég rég írtam a blogra, nem volt kedvem. Rengeteg ötletem szokott támadni a következő poszttal kapcsolatban, de mindig rájövök, hogy azok csak egy jóízű beszélgetésben belökött poénnak elég ötletek. Nem emelnék a színvonalat.

Szóval most két hetet voltam Szegeden. Annyi minden történt. Elsősorban szeretném megemlíteni az első külön bulizós esténket Ágival, amikor ő volt olyan kedves és megkérte Bandit, hogy próbáljon meg ott marasztalni, hogy én ne unatkozzam otthon még ő bulizik. Nos én nem féltem ennyire magamat, már régóta el akartam menni jogász-közgazdász buliba, jó lett volna.. A bökkenő az volt, hogy Bandi már hullakészen jutubvideókat mutogatott, Álmos is fáradt volt. Persze ígérgették, hogy még lehet megyünk, csak menjek föl Bandihoz. Hát jó. Visszamásztam Bandiékhoz, csak otthon még felhúztam valami olyan ruhát ami világít az UV-ben, de sajnos nem volt rá szükség. Mindeközben Ági 3szor hívott, hogy mennyire szar és annyira akarta, hogy menjek, mint amennyire előtte azt hogy ne. Igazából semmi kedvem nem volt még hazamenni, de tudtam, hogy Ági barátkozni próbál, de eléggé cserben hagyták, kb mindenki leszarta a fejét. Legalábbis én ezt vettem le az egészből. Én eközben nem tudom mit csináltam, de nem mentünk el a kurva jatéba, pedig nekem lett volna kedvem.

A szerdai elbaszott este után következett a péntek, előző napokon mindenfelé vidám végzős gimnazisták rohangáltak részegen és énekeltek torkuk szakadtából(szerenád). Ugye azt mind tudjuk, ez már nincs messze a ballagástól. Ezen apropóból látogatott el Szegedre Siska, azaz nem tudom hova mentek, de Szegeden találkozott anyukájával. Nem gondoltam, hogy azzal a sörrel amit megittunk a propellerben elindul egy 12 órás piálás. Siskával iszogattunk, közben hívtam Álmost, nem vette föl. Később kiderült, hogy van valami új nője és vele van, de fölrakta a buszra, menjünk el sörkertbe. Ketten lettünk, mivel Siska elhagyott ( :'( ) engem. Sörkertbe mentünk, Álmosnak mindig van ott valami ismerőse, de ha nincs akkor lesz. Lett is, egyre többen lettünk, majd Ági is besokallt a könyvekből és a képletekből és lejött ő is. Egyre homályosabb a sztori, a csocsó az emberek, a fények... szóval egyre több idegen arccal lettem jóban és akkor úgy döntöttünk itt  végeztünk, menjünk Hollywoodba. Mentünk, ittunk kriglisört meg ettünk egy kis zsírosdeszkát. Ez utóbbit már nagyon muszáj volt, mert dél óta egy szmekket ettem és már hiányzott valami. Mondjuk így utólga tudom, hogy mindegy volt. Kikeveredtünk a Hollywoodból pár gitárhiró meg mittoménmi után és elindultunk vodkáért. Itt megint probléma: idő közben szombat lett, május elseje. Teszkó zárva, szerencsére a helyiek tudtak egy boltot, ami karácsonykor is nyitva van. Igazából én sajnálom, de mindegy. Szóval Elindultunk Álmosékhoz, közben vodkameggyet toltunk, én már nagyon jóban voltam mindenkivel és akármiről beszélgethettünk, mert mindenki mindent tudott. Jó érzés, mikor ilyen okos lesz mindenki. Szóval fölértünk Álmosékhoz, én ledőltem és a következő kép olyan 1-1,5 óra múlva, hogy Ági mossa a könyökömet. Mindenkit lehánytam, Álmost meg az ágyát meg a maciját meg Ágit is :D:D:D. Szóval megbüntettem őket, de én erre nem emlékszem, ilyen elbaszottul még sosem nézhettem ki. Valahogy hazamentünk, feltételezem Ági nem ölben vitt engem, mint Nórát Pesten. Habár ki tudja.

Volna még mit írnom, de most megyek ebédelni. A lényeg, hogy a pszichológia zh-m 3as lett ismét, így van megajánlott jegyem, nem kell vizsgáznom :). Egyik nap meg Bandi nem engedett haza, mert hogy a bulik nemtomhány%a azzal végződik, hogy megyek Ágizni, de most Áginak volt igaza, Bandi meg is bánta tettét, de ez rajta már nem segített. Sorsa megbecsételődött. Tegnap meg parton volt egy kis balhé, Ali Dávid mindenkinek nekiment kb, mert vmi gubanc volt, állítólag félreértés ami miatt begurult a srác, persze ilyenkor mindenki ezt mondja, na mindegy. Egyvalakinek akart neki menni, ebből az lett, hogy mindenkit lökdösött, ütött, és minden egyes taszítással távolabb lökte magát barátai szemében. Szerintem legalábbis. Én csalódtam benne. Na itt a poszt, most egy évig nem írok megint :D

Csak vicceltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr151983599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása