hehá

2010.11.23. 11:56

 Végeztem a WoW-al :)

Úgy döntöttem ebből az alkalomból elkezdem írni a wow nélküli életem naplóját.Eltelt már 3 nap,szóval bemásolom az eddigi dolgokat.

2010.11.22

Az első reggel játék nélkül,felkelek reggeli,kutyázok,eddig nagyon jó,annyira boldog vagyok nélküle,érzem a reggeli friss levegő illatát,a madarak csicsergését,újra érzem hogy élek.

2010.11.23

Második nap,vérnyomásom ingadozik,hirtelen rosszulétek,és émelygés gyötör.Délután 3-ra már háromszor hánytam,régi screenshotokat nézegetek,és sokat sírok.

Ennyi,egyelőre ebből ekkora poént tudtam kihozni,majd még dolgozok rajta :D:)

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr682467613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása