Poén

2010.05.08. 11:42

 Tegnapelőttelőtt,azaz csütörtökön elemke felhívta figyelmem az ő,és lakótársai által tartott bulira.Engedtem a csábításnak,úgyis meg akartam már ismerni őket.Hát ez mondjuk sikerült elég rendesen,de ne szaladjunk annyira előre.

Szóval megérkeztem a tett színhelyére,bekevertünk valami lónyálat,állt vodkából meg gyömbérből,hát ittam már jobbat is.Mindegy,megteszi. A későbbi program egyébként az eltés szervezésű republik koncert lett volna.

Zenét hallgattunk,piálgattunk,meg vártunk Nórát,hogy megérkezzen,és összeálljon a csapat.Hát Nóra meg is jött,beviharzott,edzésről jött,zaklatott idegállapotban,gyorsan megfürdött,utána pedig jött velünk szűrni,csak úgy kislányos módon,szóval simán leivott minket,de hát mi csak bíztattuk.Szóval mindenkiben bújkált a kisördög,kivéve elemkében,de róla inkább ne beszéljünk... :D

Az eredmény: fél 10 asszem,indulunk republikra,nórát úgy viszem le a lépcsőn,mert a járás jelentett neki gondot,nemhogy a lépcsőzés. Nem volt vészes egyébként,párszor felsegítettük,aztán azt a fél kilométert úgy tettük meg a koncertsátorig,hogy ölben vittük szegénykét (hogy miért,azt senki sem akarta megmagyarázni,mert hogy koncertezni így nem fog,azt mindannyian tudtuk),de így felváltva,hogy ki mikor fáradt el. Én élveztem,kell a hülyeség,szerintem állati nagy poén volt :D

Ilyenkor mindig elememben érzem magam,odaértünk a sátorhoz,mondtam elemkének,picit támaszd a Nórát,addig elmegyek hozok valami piát,de adj már 300 forintot,mert nálam nincs elég pénz :D Bementem,odakeveredtem,sorba beálltam,szóval úgy fél órát voltam bennt.Kiértem,körülnéztem elem után,azt mondta,hogy ott lesz a sátor mögött. Valahogy megtaláltam,de a Nórát közben ELHAGYTA (elem...),amit annyira nem bántam,majd meglesz,nagylány már.

Eleredt az eső,bekéredzkedtem magunkat az egyik pólóárus sátra alá,ott dumáltunk vele,illetve elemke Anitával beszélgetett... Telt-múlt az idő,egyszer csak Nóra pont a sátor felé tébolygott. Asszem pont erre az esetre van a példa,hogyha valaki nagyon meg akar találni valakit,akkor el fogja veszíteni,viszont ha nyugodtan leülsz,akkor pont arra fogja sodorni a folyó a testét. Na hát valami hasonló volt a Nórával is :D

Elkaptam a karját,hogy most hazaviszünk drágám,mert ennek nem sok értelme.Elemkével felkaroltuk,és megindultunk haza. Útközben mindenkinek volt valami kurva vicces beszólása,és nekem mindenkinek az volt a válaszom,hogy kussoljon,ha lehetséges,ha meg nem,akkor leütöm a faszba :D 

Hazaértünk,Nórát ledobtuk az ágyára,és elkezdtünk elemmel sörözni,meg végre normális zenét hallgatni.Az az igazság,hogy akkor ott,nagyon felnőttnek éreztük magunkat.És igazából nem zavart minket az sem,hogy nem voltunk bennt a szar republik koncerten sem,mert mi felelősségteljesen viselkedtünk,nem úgy,mint a többi lakótársa,aki leszarta a fejét,és otthagyta volna...Na mindegy,csak érdekes azért.

Közben megjöttek a többiek,hogy hát hú hát hogy á ééé oo milyen jó koncert volt.

Úgy más már nem történt az este hátralévő részében,minthogy elmentünk még venni egy csomó piát,és összefirkáltuk az alvó Nórát alkoholos filccel,dehát ez belefér :D :D :D

Igazából csinálhattam volna egy olyan posztot,amiben nem égetem be Nórát,dehát aki iszik,az viselje a következményeit beza. Meg hát mindenki ismerhet,hogy mennyire következetes vagyok...Lehet ezért van ennyi ok-okozati összefüggés az életemben,illetve ezért van az,HOGYHA MEGESKÜSZÖM A SZERKESZTŐTÁRSAMNAK,HOGY MÁSNAP ÍROK BLOGRA,AKKOR MEGCSINÁLOM,UGYE VIKTORKÁM?!érted,mondtam neki,hogy ne esküdözzön,de esküdni akart...Na mindegy.

Búcsúzom most egy két hétre,majd jelentkezek.pápá

 

("...a legtöbb magyar magzat már üvölt az anyja méhében...")

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr401983491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása