Szegeden Szabadon

2010.06.28. 20:39

Nos ez az egész úgy kezdődött,hogy elem bejelentette,mikor nálunk volt,hogy ő csütörtökön vizitre megy. Vagyis VIZIT,mert ez egy rövidített szó náluk a bulira.Na szóval én is meghivattam magam.

Az egész jól kezdődött,megérkeztünk elemmel,tele vágyakkal,vagy inkább reményekkel,ezt már nem tudom megmondani. Viktorék kivételesen kijöttek elénk a buszmegállóba,és elindultunk hozzájuk,vagy valahova,nemtudom,mert félúton megláttam egy kocsmát,és leráncigáltam mindenkit,hogy igyunk egy sörétet.Borpatika,ha jól emlékszem,márpedig jól emlékszem.Akkor végülis egy perc alatt megittam a sört,többiek meg csak nyalogatták,akkor úgy gondoltam,hogy iszok még egyet,amíg végeznek,de akkor már kéne inni valami rövidet,és végülis a taktikánk az volt,hogy gyors lemegyünk,és éhgyomorra sokat hirtelen megiszunk,berúgunk és bumm kész is van olcsón a részeg társaság.Közben megjött Kinga,meghívott valami lőrére ő is,szóval a célunkat elértük.Talán picit messzebb is.

Szóval úgy szépen lealapoztuk magunkat,a továbbiakra úgy nagyon nem emlékszek,ittunk asszem a továbbiakban. Aztán megérkeztünk a tett helyszínére,ahol vettünk belépőt,700 per kopf,bementünk a híresneves JATE-ba,szarabb volt,mint gondoltam,buli még el sem kezdődött,de sebaj jókedvünk van,ketten a Bencével elkezdtük nyomni a prattyot,de nagyon,és aztán így telt múlt az idő,és szépen csatlakoztak az emberek,míg aztán olyan 2 óra körül arra kaptuk fel a fejünk,hogy mindenki fáradt,1000 ember,levegő 0,és aztán egy kellemes óra következett,amikor mindenkinek a töke televolt azzal,hogy a viktort próbáljuk elővakarni,hogy hazamehessünk végre.Otthon még szenvedtünk egy keveset,kajáltunk tescos minőségű félkilós májkrémet kenyérrel,akkor,ott mannának tűnt.Filmszakadás.

Másnap úgy keltem,hogy elem átkarolt az ágyban,nagyon rossz volt,soha többet ilyet nem szeretnék.Következett valami reggeli összecsapás,elemék húztak haza,mi szenvedtünk tovább szegeden,végtelenül rossz volt,olyan,hogy szeged a napfény városa,mindenki vidám,és szinte taszítottak ezzel a nagy mosollyal,hogy bámm. Az autók megállnak a zebrán,már messziről elengednek,szóval idegennek éreztem ezt az egészet.Rányomta a a hangulatomra magát a város,és nem akart engedni semennyit,szóval szar volt a kedvem,de azért mégis úgy elvoltam,mert senki sem bántott :)

Aztán kajára már senkinek se volt pénze,ettünk amit találtunk,de viktor jól főz szerencsére,bakancsból is megy neki a kétfogásos vacsora 4 főre.

Eltelt a péntek,következett a szombat,este 7ig hasonló programmal,vicceltünk,meg vigyorogtunk álló nap,de mégis bennem volt valami feszültség,nem tudom miért,állandóan járt az agyam a saját dolgaimon,és nem tudtam megnyugodni.Este születésnapos házibuli,sok piával,meg dumálgattunk,igazából semmi extra nem történt,kivéve,hogy mindenki nagyon meg volt elégedve velem.Állítólag szeretnek,és én el is hiszem nekik.

Az egyetlen fontos momentum az volt,hogy odaültem Ágihoz,elkezdtünk beszélgetni,semmiről,általános témákról,és megnyugodtam,teljesen,és elkezdtem élvezni az estét,lehullott rólam ez a nyomasztó jókedvű szegedi bilincs,szóval jól voltam utána már.

Másnap elemmel lekéstük a 10-es buszt,de fel a fejjel,mert délután 1kor már jön is a következő,baján lekéstem a csanádi buszt,duplán :D,este 8-ra értem haza,fáradt voltam,otthon majdnem letépték a fejem,hogy hol voltam 3 napig,nem mondtam,hogy 3 napig azt csináltam mint a többi barátom,és ez annyira nem nagy gond.De mégis?

Most nincs zene,rosszak voltatok.Meg én is.

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr712116936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d3athpr00f 2010.06.29. 12:03:25

Hébe-hóba lejárok szegedre egyetemista haverokhoz és velem is történt már ilyen. :D + A borpatikát is tudom hol van :D

Rokaleves 2010.06.30. 13:37:03

Megtisztelő, hogy dicséred a főzési tudományomat :D
süti beállítások módosítása