Megjegyzés

2010.11.28. 12:08

 Ez úton jelezném mindenkinek,aki olvassa a blogot,főleg apának,hogy amit ide írok,azok nem vallomások,se semmi nagy dolog,ezek csak gondolatok,és nem,ismétlen nem szeretem,mikor felemlegetik nekem az életben,hogy mit írtam ide.Senki másra nem tartozik,aki nem olvassa a blogot.És főleg utálom mikor újra hallom azt,amit egyszer én írtam le.

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr312478573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása