Tesco

2010.04.17. 00:56

 Heyho

Ma összeszedtük magunkat,ádám hazament a kocsiért győrbe,és este elmentünk a tesco hipermarketbe.

Beültünk ádám opel gépkocsijába,meg nem mondom most milyen verzió,valami 1,3as motor van benne,elvágtattunk odaáig,közben navigátort játszottam.Az úton odafelé az egyik lámpánál az előttünk álló autó egyszercsak kitette a vészvillogót,és amikor a zöld lámpa fénye sem tudta mozgásba hozni,leesett hogy mi a helyzet.

Megálltunk a parkolóban,persze 100asunk nem volt,mert kocsi kellett,mert zoli bevásárlólistája is nálunk volt.Szóval elkértem a kocsit egy csajtól,aki nagyon kedvesen odaadta a 100 jmf térítése fejében.

Itt következett másfél óra szenvedés a tescoban,összeszedni a cuccokat a listáról,ide oda tébolyogtunk a kocsival,mert zolinál az is megvolt,hogy mit szeretne,és hogy az mennyi forintért is lehet kapni,és végülis igaza is volt,mert mindent megtaláltunk annyiért.Csoda.Csupa hasznos holmi.Mi ádámmal személy szerint egy kocka sört vettünk,meg egy két apróságot,de zoli dolgaival így is tele lett a kocsink.Ádám szombaton megy Csillagtúrára,szóval ő gumicsizmát akart venni,mert állítólag nagy a sár.

Namármost,zöld színben volt 38as méretig,a méret,ami ádámnak kellett,az 41-es,olyan pedig egyedül női színekben pompázó modellek voltak(rózsaszín,fehér,virágminták minden mennyiségben).Én személy szerint azt ajánlottam neki,hogy szépen vegyen valami olcsó bakancsot,és úgyis sáros lesz alapon,és azt az undormány női csizmát úgysem húzná fel máshova alapon inkább ezt vegye.Nem hallgatott rám.

Szóval bepakoltunk a kocsiba,és hazamentünk. Otthoni felpakolást úgy terveztem,hogy van ilyen fasza tescos nagy zöld szatyrom(ami kék),és abban szépen. Namármost,mire beraktuk az összes cuccot,gyakorlatilag 25-30 kg körül mozgott a nagy zöld szatyor,szóval ezen a ponton feltettem a költői kérdést,hogy ki fogja ezt felvinni.Ádám erre azt válaszolta,hogy "de hát te gyúrizol!" .A pakolás végén szépen elmagyaráztam neki,hogy mi a különbség az között,hogy én gyúrizok,és az között hogy 25 kilót felcipelj a lakásra.

Jól megérdemelt munka után jött a sör.

(ui.: az közben rájöttem,hogy miért van olyan sok alkoholista Magyarországon. Mindenhol a plakát,hogy iszol vagy vezetsz. De hát ugye kocsija az nincs a szerencsétlennek,szóval maradt a másik lehetőség...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr381928394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dáv1D 2010.04.17. 18:28:02

kedvelem ezt a zenét =)

Rokaleves 2010.04.18. 16:57:58

Hát ez a zene viszont nem kedvel téged >:(
süti beállítások módosítása