®

József mondta, írjak a szilveszterről, mint közös eseményről.
Nos a szilveszter olyan ünnepség, melyhez rengeteg babona kötődik, szerencsével, gadagsággal kapcsolatosak. Ezen felül újévkor fogadalmat is szokás tenni, persze általában ezeket nem tartjuk be. A hagyományhoz tartozik a virsli, a pezsgő és másnap a lencse, illetve ennek az érdekes keveréknek a wc-be ürítése másnapos gyomrunkból.
Egyesek pogácsába, tortába érmét sütnek és aki megtalálja, annak szerencséje lesz a újévben. Fontos szerepet játszik az újévben az is, hogy mit álmodtunk az év utolsó napján, mert ennek a napnak az álmai előrevetítik a jövőt, ezért a bulizást már érdemes 30-án elkezdeni, hogy 31-én napközben sokat álmodjunk és legyen miből válogatni. Lányok körében még régi szokás, hogy gombócot főznek, amikbe kis cetliket raknak, mindegyiken egy férfi neve. Amelyik gombóc először a víz felszínére jön, az lesz a leendő férj.

Dióhéjban ennyit a szilveszterről, vannak sokkal érdekesebb dolgok is ennél a világon. Például a középre igazítás és a rózsaszín betűk. Újdonság számomra, hogy ilyet is lehet csinálni a blogon. Persze a betűket egyenként színeztem, ezért lehet, hogy kicsit csúsztam a beígért poszttal. Egyik este hallottam forogni az agykerekeimet. Nem gondolkodtam, csak hallottam a hangját. Kb 2 percig tartott, aztán kezdtem csak el gondolkodni. Arra jutottam, hogy le vagyok lassulva és a gondolatmenet ami végigment az agyamon, akkor játszódott le bennem, mikor azt a hangot hallottam, csak időbe telt felfogni a saját gondolataimat. Vagy valami ilyesmi.

Életem második gofrisütése alkalmából a citromhéj mellé belereszeltem egy kicsit az ujjamból is a tésztába. Ettől lett eredeti, valami olyan, ami tényleg a sajátom. Nagyon szeretem a gofrit, így hatalmas lelkesedéssel láttam neki elkészítésének, mert karácsonyra kaptam gofrisütőt. A kezdeti rajongás a gofrisütés iránt már elmúlt, mert rájöttem, hogy mosogatni is kell utána. Máté sokat fogyott, de még mindig nagyon izmos. József is sokat fogyott, de még mindig nagy a feje. Én inkább csak híztam, de még mindig csak egy kis Viktorka vagyok.

Ennyit mára. Még jövök.

 

https://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y&feature=fvst

 

10 perc és 17 másodperc hosszúságú videó, de nagyon szórakoztató.

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr731663832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siska 2010.01.14. 17:43:51

Hát Viktorkátol nem is vártam mást bár kíváncsi lennék a hányáson kívül mit valósítottatok meg, ebből a sok csoda szép hagyományból?! Siska papa voltam szoszi

Rokaleves 2010.01.17. 17:15:33

nem is hánytuunk te buta :(
süti beállítások módosítása