Pakolom a szart. Szó szerint. Nem éppen így terveztem a nehéz pesti napok utáni hazatérést.

"Hozunk kakit,és betrágyázzuk az eper helyét." így kezdődött a napom,esküszöm,így mondták. Ámen. Igaz én valami kis netezést terveztem,hogy megnézzem,hogy is találjam el a táblát 300 méterről(nagyon messze van a 300 méter,lemértem autóval).Hát nem.

Pakolom a szart,és húznak el az autók mellettem. Meg egy fekete cigány csaj,és lenézően rámvetette szemét. Tudnám mit fölényeskedik velem,aki "pestibe" jár egyetemre.Aztán rájöttem,hogy én most egy szarlapátoló valami segédmunkás vagyok. Jött arra egy autó,intett(a sofőr),és tudtam,hogy csak azért intett,mert azthitte,valami ősgyökeres munkásgyerek vagyok,és neki kötelező köszönni nekem,ha nem akarja az egész csanádi munkásgyűléssel érzékeltetni,hogy ő lenéz "minket". Szóval ezzel a köszönéssel egy pillanatnyi együttérzést táplálni próbált. Nem mintha összegyűlnének a munkások,és kidumálnák,hogy ki köszönt,és ki volt nagyképű.

Közbe a Szegeden Szabadon 2 öt dudolgattam. Ahogy Filo mondja: "nekem elég Szeged,neked mért kel Szingapúr?" És arra gondoltam,hogy a szarnak elég a lapát is,nemkell neki Szingapúr. Szóval hülyeségeken járt az agyam.

Bejelentkeztem holnapra 9re a lőtérre,ez volt a pozitív pont a délelőtti-reggeli programomban.

vétel vétel brékó

 

https://www.youtube.com/watch?v=kX8sTKZ6Lg8

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr121361721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rokaleves 2009.09.05. 17:23:04

Na írtam egy kibaszott hosszú kommentet és elbaszódott ez a geci. Fáradt vagyok, koszos, büdös és ingerült. Anya kitalálta, hogy ma is itt alszik. Elegem van belőle, sehol nincs tőle nyugtom, de ő burokban nevelkedett, Baján is csak azért lakunk, mert ő nem bírt a szülei nélkül lenni, így most ikerházban élünk velük. Arra kell rádöbbenjek, hogy a személyére abszolút nincsen szükségem, mert a pénzén kívül semmi pozitívumot nem tudok mondani róla. Ez a szörnyű igazság. Sajnos függök tőle. Miért nem tud olyan lenni, mint apa. Áá. Na mindegy, hagyom ezt a témát. Beszéljünk inkább a cigánylányról. Lehet, hogy nem szarlapátoló mivoltod csalta ki belőle lenéző arckifejezését, hanem a morékkal már kinézték azt a jó kis kupac szart, erre te meg odamész és elviszed. ADDVISSZAASZART!

anyád süket? 2009.09.05. 17:26:11

na erről van szó komment címmel. holnap vasárnap és újra írok,remélem.

Rokaleves 2009.09.06. 13:43:02

Nos a tegnapi anyáspénzes dologgal talán az ideg miatt kissé túllőttem a célon, mert tud ő rendes lenni, ha akar.. csak valahogy nehezére esik. Egyébként meg várom a következő posztot.
süti beállítások módosítása