Golden Spring Praty

2010.03.05. 13:01

 Tegnap megejtettük a tavaszköszöntő bulit a Goldmann téri menzán,amit elég rendesen átalakítottak a sőnherces fiúk-lányok(inkább csak fiúk,és még mindig nem tudom,ki volt az a schönherz zótán).Állítólag a GTK-n is erről a buliról csacsogtak a lányok már egy hete,szóval elég erős elvárásokkal mentünk neki a dolognak.Előtte átjött elem,fruzsi,timi,aztán megejtettünk egypár welcome drinket,ittunk a sunákra,a faszokra,mindenre amire egyébként nem kell,de hát már csak ilyenek vagyunk. 

Aztán elindultunk,ádám lábában már ekkor benne volt a bugi,de még bele se jött. Szóval romboltuk a metróközönség morálját elég rendesen.Szóval rendesen jó kedve volt mindenkinek,nekem meg aztán főleg.

Alig kaptuk meg a karszalagot,meghallottam a zenét,és felforrt a víröm :D (mellesleg annyira nem volt jó zene,1 jó szám után jött valami szar,amit csak a DJ ismert),szóval betámadtuk a parkettet,ádám bedobta a gumilábú fredaszter formát,én meg csak simán kurvajó kedvem volt,ezer éve nem voltam semmi buliban,csak szíttam magamba a zajt,a tömeget,minden környezeti hatást.Vigyorogtam,mint egy elmebeteg,csak úgy néztek rám,de nem érdekelt.Eléggé hiányom volt már ebből(nem a vigyorgásból).

Aztán betámadtunk a söntést,még ha nem lettünk volna eléggé részegek így is(megöltünk egy üveg pálinkát még az albiban 3an).Beküldtünk elemkével vagy 3 jégert még meg én ittam 2 sört,és ha jól emlékszem ennyi is volt az alhokolfogyasztásom,mert nem volt szükség többre :D

Az este további része arról szólt,hogy próbáltam csajozni,táncikáltam,illetve találkoztam edinával,akinek állati jól állt a vörös haja,jelzem ezúton is. Meg jól is táncolt,de asszem ezt vele is közöltem.Csak valahogy elkeveredett mellőlem,aztán én kerestem,de nem eléggé(ezekre az okosságokra,csak most másnap jövök rá,akkor ott nem vettem elég komolyan).Aztán végülis az összes csaj,akinél bepróbálkoztam,vagy nem vett elég komolyan,vagy elhajtott a p*csába :) ,de én megtettem mindent,isten látja lelkemet (vagy ő sem.Ja igen,nagy I).

Aztán az ember megunja,hogy nincs sikerélménye,mit lehet ilyenkor tenni,inni,vagy barátok után nézni. Ittam már eleget,csak pénzkidobás lett volna,szóval ádámék után néztem. Vagy elemék után. Megtaláltam őket a dohányzóban, ott aztán dumálgattunk,elkértem fruzsi számát,aztán átadtam a helyem a következő támadónak. Ádám közölte velem,hogy közölte vele a fruzsi,hogy én mint pasi nem jövök be neki.Na bumm,köszöntem szépen.

Aztán szépen lassan elment a kedvem a dohányzóban ücsörgéstől,boldog születésnapot kívántam ádámnak(mert az volt neki,21. méghozzá) gratulálok szépek vagytok nagyon,mentem aludni,kenjétek a hajatokra a szaros bulitokat.Igazából maradhattam volna,de elmúlt a varázs,és minden használható csajt addigra a parkolóban keféltek (ez volt fél 4 körül). Nem sok értelme lett volna,de otthagyni egy bulit,az azért mégiscsak szar érzés.

Hazaballagtam segg magányosan,sötét volt,éjszaka volt,hideg volt.Kijózanodtam hazáig,legalábbis úgy éreztem,még most is másnapos vagyok. Megyek pakolni,mert nem érek el semmilyen buszt hazafelé.

 

 

 

(ui.: meglepetés a bulin panni volt,ált. sulis osztálytárs,vigyorgott rám,mint a vadalma,de ő is elhúzott sajna)

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr501811290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rokaleves 2010.03.05. 14:25:42

Legalább a Pannit befűzted volna, mi? De csak vigyorgott. Bár biztos tele volt GBH-val vagy mi a fasz az a brend nyú partidrog amit belebasznak a csaj piájába, szétkúrják oszt jónapot. De lehet hogy nem. Szerintem igen. =D

anyád süket? 2010.03.05. 21:48:16

@Rokaleves: találkoztam ma vele buszmegállóban,és dumáltunk egy fél órát,aztán elkértem a számát

Rokaleves 2010.03.10. 11:50:30

a számát nem lehet megdugni
süti beállítások módosítása