Rókamóka

2010.03.27. 16:54

A blog,hogy miért jött létre,az elég hosszú. Úgy tavaly(2009) augusztusában volt egy kis társaság Baján. Szétszakadtunk az országban, báá ábáá báá tyifityifi ahááá Józsefvagyokjeeee.

Szóval tartalmas volt az elmúlt egy hónap. Eddig nem írtam ilyesmit ide, de rengeteg érdekes dolog történt velem. Például megbüntetett az ellenőr a legendás 3as villamoson. Nagyon érdekes volt. Dehogy. Lófaszt volt érdekes. Vigyorgott meg magyarázott, de adott egy tippet hogy úszhatom meg olcsón a büntetést és be is jött a dolog, szóval köszi a jókurvaanyádat mert mégis csak megbüntettél. Dehát ez a dolga. Hogy baszná seggbe egy víziló. Az egész úgy történt, hogy felszálltam az alagútban, mondom király, nincsen ellenőr, nincsen szopás, aztán szólt az Ági hogy hoppá geci itt van mégis én meg faszomba túrkáltam hátha azt kéri és nem mellékesen besoroltam a középső ajtóhoz, nem volt feltűnő... 2 oldalról támadtak a tetvek és mivel elfogyott az összes lőszerem, pusztakezes harcba bocsátkoztam, elővettem a diákomat, hogy azzal nyesem el a gigáját, de elvette tőlem és visszaadta valami sárga cetlivel együtt, aztán leléceltek ő meg a dagadt barátnője, aki csak ült és pislogott azokkal a tehén szemeivel aztán 3 megállóval később fölemelte a hájas valagát és lekocogott ő, meg a kis kocái.

Nálam vendégesgedett valamelyik héten Gyuri is és elmentünk Hollywoodba többek között. Kellemes időt töltöttünk ott vele meg sok más baráttal és ismeretlennel, egészen addig még megjelent Bandi. Na nem az én Bandi barátom hanem valami csöves. Egyébként jó arc volt meg eltudott krákogni pár tankcsapda számot is és volt nála cékla meg savanyú káposzta. Kenyeret kért tőlünk, de mi pont otthonhagytuk, úgyhogy kiderült számára, hogy mi nem vagyunk alkoholisták. Ugyanis bölcsessége és 3 és fél évnyi joghallgatósága révén jól tudja, majd ha alkoholisták leszünk mindig lesz nálunk kenyér. Amúgy neki minden zsebében tízezres van. Pont ezért nem értem miért volt még szüksége a Gyuriéra is, amit a pénztárcájával együtt lent felejtett a kocsmában. Persze visszamentünk érte. Az öreg épp botorkált hazafelé, tehát ment előre amerre látott. Gyuri utána rohant, később én is. Mikor odaértem éppen az hangzott el, hogy maga most azt akarja, hogy lerúgjam a fejét? Szóval Gyuri jómodora visszahozta a pénzét, így boldogan folytathattuk utunkat hazafelé.

Voltam Pécsen is múlt hétvégén, a horvát színházban aludtunk Ágival. Az ő lábára csak ott tud értelmes női cipőt csináltatni, amúgy meg csak Thomas a gőzmozdonyos csizma meg Pikachus szandál van a pici (33-as) lábára. Ezt a poént már ellőttem egyszer, de annyira megtetszett, hogy muszáj volt itt is elsütnöm. Pécs szép város, de szét van baszva az egész, szóval rágtuk a homokot Ágival végig, még ott voltunk. Találkoztunk Annával, aki öleléssel köszöntött minket, plusz annyit beszélgettünk, mint a hat év alatt összesen.

Egész jó dolog így sztorizgatni. Szóval folytatom. Mostanában az időjárás olyan kellemessé vált, hogy ismét lehet partozni. Tavasszal szó szerint és átvitt értelemben is virágzik a part, igen hölgyeim és uraim, mi a part virágai vagyunk és most bontogatjuk szirmainkat. Olyanok, mint a lonc vagy micsoda, azt hiszem ez a neve, na az csak éjszaka illatos. Érdekes. Nekem is van egy növényem Szegeden, a Jucus. Nem nevezném virágnak, mivel csak levelekből áll szegénykém. Ja és egy szegedi barátom, név szerint Álmos sorban érdekes dolgokat mutat nekem Szegeden. Megmutatta már a vaddisznós fát, meg a szobrot ami megemeli a kalapját, ha meghallja a harangszót, csak nem hallja meg, mert rézből van szegény. Bemutatott minket pár kocsmának és megismertette velünk a perfect balance nevű játékot, ami vidám perceket okozott mindannyiunknak.

Említésre méltó még, bár nem büszkélkedés, hogy Ági születésnapi ajándékát itthon hagytam Baján, és ez félúton Szegedre jutott eszembe. Ma fogom odaadni neki. Egy farmer sapka meg egy kendő. Csak azért írom ki ide, mert mire látni fogja ezt a bejegyzést, már odaadtam neki. Azt hiszem melléllőttem ezzel az ajándékkal, de semmi kék cucca nincs, viszont van egy fülbevalója, ami szerintem megy ezekhez és máshoz nem tudja fölhúzni. Amúgy hogy ezt kiírom ide izgalom nekem, mert mivan ha mégis megnézi otthon a blogot? Nem hiszem, csak az én gépemen szokta látni. Ez a kezdőoldalam. Természetesen. Befejezésként még annyit, hogy ma megyek 30Y meg gyök2 koncertre, egyiket sem ismerem, csak épphogy, de amit hallottam belőlük az nem az én világom. Először nem is akartam menni, de aztán kiderült, hogy sok haver lesz ott, szóval megnézem, bár szerintem unatkozni fogok, méghozzá 1200 forintért. De próba szerencse. Majd megírom milyen volt. Milyen szar :D

 

              <valami szar videó>
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr311873165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyád süket? 2010.03.27. 21:29:38

Kimutatták,hogyha anyádéknak nincs gyerekük,akkor valószínűleg neked sem lesz.

zsuccs 2010.03.28. 14:48:48

amúgy a blog nekem is a kezdőlapom, és nem csak a te gépeden szoktam látni :D:D

Rokaleves 2010.03.28. 14:55:35

Nyuszkó :D
Erre én is rájöttem tegnap.
De talán még időben értem oda hozzátok :D
süti beállítások módosítása