SCBP bezöldült

2010.03.31. 11:06

 Biztos csak a féltékenységtől,de Budapestet elérte a tavasz. Esti eső hatására zöldek lettek a bokrok,kijöttek a gizgazok,sőt láttam 1 bokrot és 1 fát virágban! Szóval alakulunk gyerekek.Kellemesebb ugyan nem lett,mert emberekből továbbra is csak ugyanaz az egy szervízünk van,de sebaj.

Észrevettem a minap,hogy a megítélésem az emberekben kétféle,de mintha összebeszéltek volna,pedig szerintem semmi sem változik.A hét első két napján úgy néztek rám,mint egy holtkóros fertőző betegre,ma például mindenki nagyon szépen nézett rám.Azaz rámnéztek,ebből állapítottam meg.Szóval van mikor sík,gömb csuklóillesztés van közöttünk,aminek a nyomásképe köztudottan pontszerű,szóval nyomom a világ oldalát,másik nap pedig csodálatos,kifinomult gömb-gömb csuklóillesztést veszünk fel,szépen eloszlik a nyomáskép,mivel aki szerint létezik két ugyanolyan sugarú gömb,az veszélyes ember :)

Voltam szombaton református összeröffenésen kecskeméten,érdekes volt pestről utazni,mintha pesti lennék.Lefekvéskor valamit homályos pillanatom lehetett,mert beállítottam az órát,7:30kor megy a buszom,negyed óra,amíg kiérek,kábé 20-ra kell kiérnem,reggeli,egyebek,szóval beállítottam az órát háromnegyedre,azaz 7:45-re :D

Szóval késtem egy órát,de ezzel nem volt semmi gond,pont odaértem a regisztrációs gyakorlat végére.Lényeg: 5 állomás van,a nap múlásával az 5 állomáson egy-egy vagy több programon ha résztveszel,kapsz matricát,ha megvan az 5 matrica,kapsz bögrét a nap végén.Ott tanultam azt is,hogy ha valakinek nem mész el a temetésére,akkor ő sem fog a tiédre.

Most úgy más nam jut eszembe,megyek tanulok valami szart,amit találok MTT honlapján. Csóka

Jó szarul voltam egész hétvégén,remélem kezdek kilábalni.Ámen.

(ui.: ja,házkötő szabad kezet adott a 4es házinál a puskarajzomhoz)

A bejegyzés trackback címe:

https://xtremefuligjimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr551883491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rokaleves 2010.03.31. 18:32:43

Na heló. Nagyon jó kis poszt ez, nemde?
xXx
jeee
na mi újság amúgy?
Jóózsef hehe
lehet mindjárt el is olvassuk
ja aztán jól beolvasunk jeee vigyáznod kell Jóóóózsef.

anyád süket? 2010.03.31. 18:50:10

@Rokaleves: miért vagytok ti berúgva a hét minden isten által nekünk ajándékozott szent napján?HE?!mondjad bazmeg
süti beállítások módosítása